.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ بيكاري مازندران به كمتر از 10 درصد رسيد

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران گفت: ظرف يك سال گذشته نرخ بيكاري استان، يك درصد كاهش يافته است و با اين كاهش نرخ بيكاري استان به كمتر از 10 درصد رسيد.

به گزارش شمال نیوز ،سيد محمد نجفي در گفتگو يي با فارس در رامسر با اشاره به اعتبارات بنگاه‌هاي زود‌بازده در سطح استان مازندران گفت: در طي دو سال اخير يك هزار و 200 ميليارد تومان اعتبار طرح‌هاي زود‌بازده به استان مازندران تعلق گرفته است كه حدود هزار ميليارد تومان آن مصوب شد.
وي اظهار داشت: از اين مبلغ حدود 300 ميليارد تومان از مبالغ تخصيصي جذب شده در طرح‌هاي بنگاه‌هاي زودبازده به بهره‌برداري رسيده است.
وي سهم شهرستان‌هاي رامسر و تنكابن از كل اعتبارات را حدود 90 ميليارد تومان اعلام و بيان كرد: از اين مبلغ، 50 ميليارد تومان آن تخصيص يافته است.
نجفي تصريح كرد: اميدواريم كه با استقرار اداره كار در شهرستان رامسر، به صورت مجزا شاهد افزايش جذب اعتبارات سال‌هاي گذشته و سال جاري باشيم.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي مازندران اضافه كرد: به زودي در شهرستان‌هاي چالوس و جويبار نيز اداره كار افتتاح خواهد شد.
وي يكي از بزرگترين مشكلات استان را معضل بيكاري عنوان كرد و گفت: 115 هزار نفر بيكار و كارجو در سطح استان داريم كه با توجه به نرخ رشد جمعيت در سال‌هاي گذشته، سالانه بالغ بر 300 هزار نفر به كارجويان افزوده مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.